Takanani on nyt monta mielenkiintoista mediakurssiviikkoa. Kurssi on ollut hyvin erilainen muihin kursseihin verrattuna. Kurssilaisilta odotettiin oman blogin perustamista ja sen päivittelyä, retkiin osallistumista sekä yksittäisiä tehtäviä liittyen mediaan. Saimme monia mielenkiintoisia retkimahdollisuuksia, joista itse tartuin Ikitie-elokuvaan sekä Uutisvuodon kuvauksiin. Päällimmäiset fiilikset retkistä ovat positiivisia. Uutisvuoto-vierailu oli todella mielenkiintoinen ja hauska. Erityisen mielenkiintoista oli nähdä lauantai-iltana kotisohvalla, miten kuvattu raakile ollaan saatu televisiokuntoon. Antti-Jussi Annilan ohjaama Ikitie oli riipaiseva, karmivakin. Kuitenkin se toi esille myös ilonpilkahduksia sekä rakkautta. Kurssilla opin mediasta jotakin uutta sekä sain vahvistusta vanhaan tietoon. Erityisesti opin kurssin vierailijoilta, Anna Availalta ja Marko Kekiltä , jotka toivat työnsä saloja esille meille mediakurssilaisille. Oli mielenkiintoista saada tietää Koti & k...